BULLBAK

2012-10-17 • 20:17:16
Ela re. Idag har det minsan bakats igen! Denna gången var det kanelbullar eller kanske kanelsnurror man ska kalla de, var så trött på vanliga "skivade" bullar med pärlsocker på, så gjorde de lite annorlunda. Traditionella i all sin ära, men så himla mycket finare blir de när man gör så här, tycker jag. Bullar bakades på en del surdeg, som var Sunes lillasyster Solveig [freakshow att döpa deg, men jag tar på mig det, haha]. Jag blev supernöjd och bullarna blev jättegoda!



Nu kom mamma just och sa att det var dags för mat, så jag får återkomma senare!

Agapi, E.

Comments
Postat av: Ellen

Sv; Åh va roligt! Tack ska du ha, hoppas att du stannar :D

Svar: Så lite så! :] Det gör jag med glädje!
Emma von D

2012-10-18 • 17:35:52 / URL: http://elllllenss.blogg.se

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0