UPPE MED TUPPEN

2012-06-13 • 08:04:18

Kalimera! Jag låg länge imorse och väntade på att min klocka skulle ringa, men det gjorde den inte. Till slut tittade jag var klockan var och insåg att hon just passerat sjusnåret och klockan var satt på nio, haha. Konstigt det där med att man vet med sig, att man måste upp av någon anledning, och då vaknar av sig själv.

Anledningen till varför klockan var satt var för att jag planerat en trip in till Hania. Vill besöka Zara och lite sådant! Även kul att besöka stan lite då och då, den är ju så himla mysig om man bara kommer bort från turismen en aning. Har varit sjukt sugen på calamares ett bra tag också, så får se om jag kanske lyxar till det med en rejäl lunch idag. Högst upp på min to-do-list står dock en tur till In-ka för att handla någon frukost och låta mitt hår torka. Har precis skjölt ur en oljeinpackning som legat i under natten. Kände att det var dags igen, skulle även behövt toppa mitt hår, men men.

Hörs sen, puss!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0