ASE ME NA S'AGAPO

2012-06-21 • 11:47:05
Vanligtvis så fungerar inte blogg.se utan bara appen på iPad, nu är det precis tvärtom. Hade det varit så att blogg.se tillät min iPad att lägga in bilder också, så hade det inte varit några problem, men nu är det tyvärr inte så.

Jag lyckades få lite sömn efter den promenad det blev istället för svettig löprunda. Jag somnade nämligen till och kände mig därefter inte särskilt manad. Nu ligger jag i sängen och bredvid mig ligger en sovandes Johanna, haha. Jag funderar på att ta mig ner till stranden och grillas lite, men misstänker att fröken Backlund gärna hakar på och ni som känner mig väl vet att jag hatar att väcka folk. Hon vaknar nog dock om jag börjar klä på mig.

Juste, i förrgår natt var det en krasch här på Kreta. Som tur var kände inte jag de involverade, men dessvärre var det Apostolis kusin. Han lever, men har allvarliga skador. Den andra inblandade personen vårdas på sjukhus, men läget är tyvärr kritiskt. Dessutom hade en bil kört in i Apostolis pappas bil igår morse, ingen skadades dock, men Apostolis själv mådde inte på topp igår, vilket är fullt förståeligt!

Nej usch, trafiken här är galen. Något annat kan jag inte säga. Nu ska jag hur som helt kliva upp sakta men säkert. hoppas ni får en bra dag, har hört att ni har lite sol idag? Grattis!

Comments
Postat av: Fourpictures - photography

Fin blogg!
Önskar dig en härlig midsommarafton!

Bloglovin' byte? I så fall, skriv vilket nummer så blev så följer vi dig också! :)

2012-06-22 • 15:24:29 / URL: http://fourpictures.blogg.se

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0