FRIBILJETT MOT HIMLEN

2012-07-14 • 18:37:21

Kalispera! Jag tänkte att jag snabbt skulle ta och knåpa ihop ett kort inlägg. Har dock inte allt för lång tid på mig, då jag börjar [i skrivande stund] om ca en halvtimme. Igår gick allt väldigt snabbt och vi lyckades plocka ihop restaurangen tidigt. Därefter bestämde jag och Johanna för att äta utan pojkarna, för att sedan gå upp och tjöta med de i baren. Väl uppe i vår sky bar så satt de inne i ett samtal och vi satt tysta bredvid. Det hela slutade med att vi såg på klockan och bestämde oss för att gå ut. Vi drog till Splendid och våra bartenders var glada att se oss igen. Inne på Splendid träffade vi några norskar och vi beslutade oss för att ta oss vidare till Mylos. Vi gick förbi deras hotell och drack lite, sedan bort till Mylos. Vi väntade utanför för att Johanna skulle köpa cigg... och där stod vi. Hon kom aldrig tillbaka och vi fick inte tag på varann. Jag och norska Mattias tog en öl och efter att ha väntat i över en timme så bestämde vi oss för att gå och bada i havet. Efter bad i havet blev det bad i beachhotellets pool och sedan gick vi tillbaka till hans hotell. Väl tillbaka fick jag tag på Johanna och gick för att möta henne. "Emma!!" hörde jag Johanna skrika från en balkong. Då har tösen träffat Hanna som vi träffade på Mylos för några veckor sedan och några andra sköna människor. Nu till det bästa. Simon som var med vill hjälpa oss med nytt jobb så att vi faktiskt får betalt för vårat slit. Vi avvaktar nu svar och hoppas att allt löser sig snabbt och smidigt. Jag återkommer med mer info inom kort, efter jobbet!! Men nu måste bag skynda mig att göra mig i ordning. Hoppas allt är bra med er! Hörs senare, puss.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0