ETSI KI ALLIOS

2012-07-13 • 14:35:29
Typiskt mig. Jag visste att jag skulle sova bort dagen om jag "tog mig en powernap". Haha, jaja, nu är det som det är I guess. Om ca en halvtimme börjar jag jobba, så det är dags att göra sig i ordning för det, vilket innebär att bara dra på sig något i klädväg. Det är ganska så skönt att jag har min paus mitt i mitt pass, för då behöver man inte tänka på hur man ser ut eftersom vi bara dukar upp och färdigställer restaurangen. Dessutom rinner ju fan svetten när man måste lyfta, springa och så vidare i närmare 40 grader, så att sedan kunna gå ner och doppa sig i havet [som i och för sig inte alls är svalkande] är guld värt. 
 
Åt inget igår heller bara för att det blev som det blev och samma sak idag. Middag äter vi vid ett- tvåtiden på natten, så det är bara att härda ut nu, haha! Det kanske finns något att mumsa på i restaurangen. Igår bjöd Olga på världens sötaste miniglassar som de hade haft att bjud på dagen innan, då Olgas namnsdag hade firats. Inte mycket i matväg, men hur gulliga som helst var de! 
 
Nej, det börjar dra ihop sig. Ska se till att hinna byta om och sedan låsa upp restaurangen. Ja, ni hörde rätt. I'm the key holder! Vet inte hur jag fått detta förtroende, men jag bugar och bockar. Dock måste man ju alltid komma i tid, jobbigt va? Haha, hoppas alla får en fin dag. Läste mig precis till 37 härliga grader i skuggan, det är väl bara att tacka och ta emot.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0