WHAT TO DO IN CRETE

2015-06-05 • 16:43:18
Detta baserat på ett mail jag fick för ett tag sedan.
 
Jo, jag fick som sagt ett mail där någon typ av Kretaguide efterfrågades, baserat på mina tips och vad man absolut inte får missa under sin vistelse. Jag tyckte detta var en rolig idé och en morot att få till ett ambitiöst inlägg ifrån min sida.
 
Efter att ha varit turist här x antal gånger sedan 1992 och numera är bosatt här, så har jag givetvis massvis med måsten och "to-do-tips" under eran vistelse, men jag tänkte att jag startar som en frågestund angående detta, så ni också har chansen att få reda på vad just du undrar. Låter detta som en god idé?
 
Alla frågor är välkomna. Jag ska anstränga mig till mitt yttersta att besvara era frågor och funderingar. 
 
Och till er andra som bara vill ha en klappad och klar guide - bokmärk bloggen och återkom om några dagar! Jag ger helgen och hoppas på att guided ska vara klar till mitten av nästa vecka.
 
Tack på förhand och hoppas ni kan finna inspiration för er tid på Kreta.
Agapi, E.
 
 

Comments
Postat av: Anette

Hej Emma.
Kul att ha hittat din blogg, den är jätte trevlig! Jag och familjen har varit 3 gånger på Kreta nu, men åkt till Retymnon tidigare gånger. Nu har vi en resa in bokad till Platanias i mitten av juli, vad får vi inte missa? Vi reser med Apollo och dom har ju färdiga paket med utflykter. Vi funderar på Ellafonisi!
Kramar i från Anette från Södertälje.

2015-06-06 • 15:41:39
Postat av: Rakel

Hei, pen blogg :) dere som bor i byen (Chania), hva som butikker er de? & hvilken er den beste restaurant?
Tusen takk

2015-06-08 • 21:55:36

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0