SURPRISE!

2015-06-09 • 02:39:03
Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig..
 
Duschen som jag såg fram emot så mycket avbröts kort efter att den hade påbörjats. I och med att klockan bara var strax efter två, så tänkte jag att jag skulle ha hela natten på mig, innan killarna var klara på jobb. Ack så fel jag hade. Mitt i duschandet hör jag hur det bankade på dörren och att killarna stod otåliga utanför, så det var bara att skutta ut och öppna.

Min filmkväll är dock inte som borta med vinden, då hela skaran samlats utanför. Även om det såklart hade varit supermysigt med lite sällskap till filmen, så uppskattar jag att han fick lite tid med killarna. Jag vet hur mycket han uppskattar det och är han nöjd, så är jag nöjd. Dessutom är jag sugen på någon skräck/thriller, vilket jag kan glömma att jag hade lyckats övertala V att titta på. Tråkigt ändå, men jag har ännu inte gett upp hoppet!
 
Jag vet alltså ännu inte vilken film som väntar, måste se till att hitta någon innan jag somnar. Återkommer med vilken det blev och kanske ännu en recension. Uppskattar ni när jag recenserar filmer?

Goodnight,
Agapi, E.
 
Godnatt väntar dig när du omfamnar det som håller dig vaken.
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0