I'LL SPEND THIS NIGHT ON MY ROOF TERRACE

2015-06-21 • 23:17:15
Inte hela natten såklart, men åtminstone en del av den.
 
Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag försvann återigen, dagarna har gått i ett och annat har prioriterats helt enkelt.
 
Jag kom nyss hem ifrån jobb och skyndade mig att ta bort sminket, få upp håret och få på sig myskläder. Nu sitter jag ute på min takterrass med hög musik och melon. Det är lite småkyliga vindar, men jag sitter på mitt duntäcke, så det är behagligt. Det kanske verkar lite ologiskt att jag ännu sover med mitt duntäcke, när jag är på Kreta och har haft runt trettio till trettiofem grader, i skuggan, den senaste veckan.... det är givetvis ingen logik alls i detta.
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0