GIRLS GIRLS GIRLS

2015-06-05 • 15:15:00
 .. tonight is gonna be all about you ladies.
 
Yes, ikvll väntar en riktig girl's night out. Detta på grund av flera anledningar, utan indördes ordning, snygga Anna från Eclipse staff 2013 kommer tillbaka med Helene, som jag tyvärr helt missat att hon tydligen varit här tidigare(?). Shame on me!  Sedan är det även tjusiga Suvis födelsedag idag och efter tolvslaget är det min favorits födelsedag, ingen mindre än Sanna! Jag ser fram emot en toppen kväll. Dock har jag bestämt mig, sedan en tid tillbaka, att jag har nolltollerans till alkohol för en tid framöver. Jag har inte satt som en deadline, jag känner helt enkelt bara inte för att dricka längre. Åtminstone inte än på ett tag. Det för min kropp illa, jag mår både fysiskt, men också psykiskt dåligt. Jag tänker för mycket, blir deprimerad och känner helt enkelt bara för att inte dricka. Jag kommer dock ha jätteroligt ändå, har saknat mina tjejer och behöver de verkligen, nu mer än någonsin. Har insett att jag lätt knuffar undan, de jag faktiskt är så lycklig att jag har nära. Ändring på det fröken von D!
 
Nu ligger jag ute på terrassen i soldis och trettiotvå grader i skuggan. I sällskap har jag haft en citrussallad, på apelsin, blodgrapefrukt, hallon och havtorn och färskpressad apelsin- och blodgrapefruktsjuice. Detta för att jag vaknade med lätt irriterad hals och bihålor. Vitamin boost, check! Har än så länge varit sämst på att ta mig till stranden, eller för den sola över lag. Jag är ännu blek som ett spöke, så mer tid på playan är att prioritera. Är supersugen på nya bikinis. Innan hade jag någon typ av dille och gick loss på allt vad som hette bikiniinköp, men förra året tror jag inte att en enda ny tillkom i garderoben, så i år tycker jag allt att åtminstone två nya kunde få tillkomma i samlingen. De andra börjar minst sagt se urtvättade och välanvända ut. Det blir ju lätt så efter en sommars användning i sol, salt och klor. Har kikat in två stycken favoriter just nu ifrån Triangl som jag bara måste ha. Såg även en annan söt inne på H&M tidigare idag. 
 
Nu måste jag strax gå in och duscha och göra mig redo för jobb och senare tjejkväll. Ska försöka vara duktig på att ta lite bilder ikväll, nu när man kommer vara nykter och duktig! 
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0