LATE NIGHT HOURS

2015-02-09 • 02:55:57
.. eller tidiga morgontimmar.
 
Oavsett vad ni föredrar. Här närmar sig klockan fyra och idag var en lång dag på jobbet. Vi hade ett skepp med civila och även air force. Såg också några från basen. Behöver jag säga att de slösade alla sina pengar? Dricksen ska vi inte ens tala om. Så skönt att äntligen få lite återbäring, haha.
 
Det blir inte ett så himla mycket längre inlägg än så här faktiskt - jag är helt enkelt alldeles för trött. Ville mest berätta att jag har ny telefon. Jag har övergivit Apple och gått över till Android. Trots att jag älskar telefonen, så kan jag som före detta Apple-användare inte riktigt komma överrens med Android. Trivs inte alls faktiskt, men jag får ge det en chans antar jag
 
Hur som helst håller jag tummarna för bättre uppdatering framöver! Jag menar - vad har jag nu för ursäkt till dålig uppdatering? 
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0