WASTED WEDNESDAY

2014-09-17 • 16:42:28
Nej, jag har inte varit full hela dagen. Om det ändå vore så väl.. haha. Jag har haft århundradets kanske minst produktiva dag hittills. Jag sov bort det mesta av den, då jag fortfarande inte vänt tillbaka dygnet. Trodde ändå jag skulle ha lätt för att somna igår med tanke på de få timmars sömn jag faktiskt fick, men tji fick jag. Resterande tid innan det var dags att bege sig av mot jobb gjorde jag heller inget vettigt alls. Det enda bra var att jag tog mig iväg till affären och gjorde sedan en rejäl smoothie bowl. Den fick sällskap av en fantastisk bar med blandade nötter och frön.

Mamma ringde idag och berättade att hon pratat med min bästa väns mamma, Eva. Hon hade kontaktat mamma då hon kommer ner på kurs till Retymnon på lördag och tänkte att hon skulle passa på att hälsa på mig. Så himla gulligt! Jag tycker det ska bli jätteroligt, självklart hade jag velat träffa Charlotta också, men i och med att vi är barndomsvänner och har spenderat x antal timmar hos varann, så är Eva nästan som en bonus-mamma. Så det kommer bli jättekul att ses! 

Imorgon skulle jag behöva ha en produktiv dag, har en del jag skulle behöva ta tag i. Så ska försöka komma upp i hyfsad tid och knalla ner till hamnen. 

Hoppas ni får en trevlig lillördag/onsdag.
Agapi, E. 




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0