TROPICAL STORM

2014-09-23 • 23:56:51
Återigen kom de heta sydvindarna ifrån Sahara och Afrika och vips så var det fyrtio grader igen, i slutet på September. Helt galet. Jag har inte uppskattat värmen idag särskilt mycket. Sanningen är att inget har fått mig särskilt glad idag. Det är ingen bra dag och jag kommer att återkomma till detta senare. 

Igår kväll uppskattade jag dock de sydliga vindarna och dess värme. Det var nämnligen så att en av mina bästa vänner Panos igår gjorde sina sista exams och tog sin degree, så självklart behövde detta firas på kvällen! Jag firade det finfina vädret, med sina tjugoåtta grader klockan halv två, med att bära en blommig klänning ifrån Mango tillsammans meden svart jacka i bikerstil. Jag anslöt till ett glatt gäng som befann sig på Barfly, som ägs av Panos kusin, Vasilis. Här intogs x antal shots och senare hamnade vi på Hostel där alla kom överrens om att absint var en bra idé.. något jag moget nog inte höll med om och avstod - något jag troligtvis borde tacka mig själv för idag. Kul hade vi i vart fall, slutade på ett mindre kul sätt, men som sagt - jag återkommer angående detta! 

Nu ska jag göra mig redo för en promenad.
Agapi, E. 

(Återkommer med bilder då iOS8 gör att Blogg.se's app inte fungerar som den ska...)



Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0