SUPER SATURDAY

2014-09-14 • 01:09:55
Godkväll. Jag var just på väg att avnjuta en fruktsallad samtidigt som jag tänkte uppdatera här, men på tvn jag slog på i bakgrunden började en film, så fruksalladen och uppmärksamheten drogs åt det hållet istället. Nu blev det äntligen reklam, så jag kunde kika förbi här i alla fall. Nu är verkar det visserligen inte vara någon superduperbra film, men då jag sett allt jag har på datorn och inte har något annat för mig denna lördagkväll, så duger det gott åt mig att sömna till.

Fruktsalladen var inte så himla ambitiös, men ack så god. Här behöver man ju aldrig anstränga säg i och med att alla råvaror är goda i sig. Denna gång blev det kiwi, vindruvor och cantaloupemelon som fick göra varann sällskap. Kanske inte den allra vackraste kombinationen, men smakerna gifter sig fint! 

Vi får se om jag kommer orka med hela filmen, är trött idag och efter etthundratrettio squats i dagens utmaning, så blev jag knappast piggare. 

Agapi, E.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0