EN BEKÄNNELSE

2014-09-18 • 15:05:21
Min produktiva dag jag hade planerat in att ha idag.. blev kanske inte fullt så produktiv som väntat. Jag sitter visserligen på Starbucks och ska slänga iväg lite mail innan jag går härifrån, men i och med utgången, som jag inte hade räknat med, så kom jag inte i säng förrens solen stigit upp och vaknade därför också senare än planerat. Så imorgon måste jag ha min produktiva dag! Ikväll är planen att vi ska ta en kaffe med Rita, då hon till helgen åker hem till Finland över vintern. Skulle behöva vända tillbaka på mitt dygn nu, så kan jag inte somna inatt, så får jag helt enkelt hålla mig vaken till morgonen, så jag kan få ordning på sömn och dessutom komma iväg i tid för att fixa saker.
 
Jag testade äntligen Starbucks Pumpkin Spice Latte, som alla tjatat på mig att jag måste testa, och jag älskade den. Kanske aningen för söt för min smak, men perfekt om man är sötsugen, men inte vill ha bakverk till sin kaffe. Kommer absolut att bli en favorit nu i höst, då det kändes som en kaffe som passar perfekt när man vill krypa upp i soffan en mörk höstkväll. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar efter lite regn och rusk, så man kan kura ihop sig i en mysig stickad tröja.
 
Nej, nu måste jag skynda mig att få iväg mina mail innan jag måste gå till jobbet. Vi hörs senare!
Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0