YOU AIN'T GETTING ANY YOUNGER, ARE YOU?

2014-10-09 • 01:03:57
Kalispera sas!
 
Redan intagit sängläge och begravt mig långt ner under täcket redo att sluta mina ögon, för en god natts sömn. Känner mig lite rastlös och hade troligtvis behövt vara mer fysiskt utmattad för att få ut det mesta av denna natten, men nu är förutsättningarna som de är och det är bara att ta tjuren vid hornen
 
Imorgon ringer klockan tidigt och jag och Malin har stora planer. Målen är jobbsök och i hennes fall även lägenhetssök. Jag har fyllt kylen med färska apelsiner för att kunna boosta mig själv med c-vitaminer och energi. Det ultimata vore såklart att vakna ännu lite tidigare för att starta dagen med lite cardio, men jag misstänker att de hurtiga tankarna kommer att vara som bortblåsta imorgon bitti!
 
Steg ett är åtminstone att somna så fort som möjligt. Redo? 
1-2-3 godnatt!
 
Agapi, E.
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0