#STRESS

2014-10-10 • 16:52:58
God eftermiddag!
Idag har jag egentligen inte gjort särskilt mycket alls, men ändå stressat. Vet inte exakt hur detta gick till, men så har det i alla fall dagen varit. 
 
Jag kände mig ännu sjukare idag när jag vaknade och jag vet inte hur mångs timmar jag snoozade mitt alarm. Jag som hade planerat att återigen vakna hyfsat tidigt och ta tag i saker idag. Så blev det inte riktigt och efter x antal timmar hade jag till slut samlat tillräckligt med styrka för att ta mig ur sängen i alla fall. Trots min inte allför produktiva dag så fick jag i mig en god frukost, städat hela lägenheten och färgat håret. Resultatet på håret blev... sådär. Den tog lite ojämt på grund av utväxt och solblekt hår. Får se om det behöver göras om eller går att fixa. Satsade hur som helst på en mörk kastanjefärgad färg och just nu känns den såååå mörk, men jag kommer vänja mig. Lite sol i ansiktet hade jag dock gärna tackat för. 
 
Återkommer senare,
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0