EMMA VON D

2014-10-02 • 14:17:11
Sådär ja. Äntligen har jag pillat klart med designen och känner mig för tillfället hyfsat nöjd. Visst finns det en del man kan göra bättre och troligvis kommer jag komma att ändra på något i efterhand, men för nu så får det duga. Det fick lov att bli lite swenglish över det hela, då jag i dagsläget använder mer engelska än svenska. Därför kan det ibland kännas nästan konstigt att uppdatera bloggen på svenska. Jag har till och med fått önskemål om att någon gång uppdatera på engelska, men jag vet inte riktigt hur internationellt uppskattad bloggen är, så jag får nog nöja mig med översättningsverktyget så länge. På tal om det har jag nog faktiskt missat att behålla verktyget i den nya designen, så det blir nästa mission!

Vad tycker ni? Bättre, sämre?
Har dessutom fått ordning på de gamla inläggen igen och de går numer att nås. Av okänd anledning vägrade de arkiverade inläggen synas i den gamla designen.

Agapi, E.

Comments
Postat av: Isabella

Blrv ju hur bra som helst, less is more for sure! Tyckte om designen du hade innan också dock! Kram

2014-10-02 • 21:28:21
Postat av: L I N G O N A P A N

Jätte fint!

2014-10-03 • 10:27:37 / URL: http://nattstad.se/lingonapan

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0