DON'T WANNA LEAVE THE BED

2014-10-05 • 22:40:59
Som ni kanske förstod utifrån rubriken så har jag alltså intagit sängläge. Kom hem för bara minuter sedan och nu ligger jag här invirad i mitt täcke. Dock måste jag alldeles strax leta mig ur mitt varma bo, för att göra mig i ordning. Snart åker nämnligen mina amerikanska vänner Anna och Erin hem, så detta kommer bli vår sista riktiga utgång. Är otroligt otaggad då jag känner mig halvt förkyld och trött, men kommer ångra mig om jag inte följer med! 

Igår var också en seg dag för mig, men kom åtminstone iväg på en lördagsöl med min kompis Giannis. En nyfunnen vän som jobbar på bussen, vilket kan vara den bästa personen man kan känna, då jag aldrig betalar på bussen längre. Äntligen lite återbäring på mitt eviga pendlade, haha. Hur som helst skönt med lugna kvällar och att inte komma hem när dagen redan börjat gry.

Imorgon måste jag verkligen gå runt och se vad jag kan hitta för jobb inför vintern, så jag har en ursäkt för att inte behöva stanna ute allt för länge ikväll, perfekt! Nu får jag sätta fart.

Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0