COFFEE BREAK

2014-10-14 • 15:01:19
Unnade mig en kaffepaus på Starbucks idag.Så här sitter jag nu, men är redo att gå. Har passat på att uppdatera min Spotify med lite ny musik, läst bloggar och uppdaterat mig på diverse fronter. Nu har jag äntligen fixat tillbaka ett översättningsverktyg till bloggen och mina internationella vänner. Givetvis funkar ju inte verktyget så att texten blir perfekt översatt, men man kan åtminstone få ett hum om vad jag skriver om.

Nu ska jag springa hem och duscha innan det är dags för mig att ta mig iväg till jobbet.
Hörs troligtvis senare!
Agapi, E.

International readers: Now the translate function is back on my blog so you can choose wich language you prefer. Unfortunately it'll never be correct translate, but at least you'll get a clue what I'm writing about. You'll find the drop down menu for different languages right under the 'search* bar, here to the right. Enjoy!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0