BRUNCH

2014-10-03 • 12:00:28
Frukoststund har guld i mun.
 

Alltså, mmhm! Efter en lååång mysig morgon i sängen så kom jag till slut iväg till affären för lite (aningen sen) frukost. Efter att nu ha gjort i ordning den, så har jag återigen intagit sängen och kör helt enkelt på en fredags-brunch i sängen. Inget konstigt alls - tvärtom, oerhört härligt faktiskt. Det fick bli en kickstart med lite carbs denna fredag, i form av oatmeal toppat med kanel, banan och psylliumfrön I ackompanjemang av grapefrukt och en sketo frapé.
 
Inte helt oväntat så känner jag mig minst sagt ganska så mätt och önskar attj ag kunde ha passat på att ta en power nap, men icke. Ska städa i ordning igen, packa ihop mig och sedan dra till Platanias för att träffa tjejerna. Aldrig vila, eller vad är det vi brukar säga?
 
Till er som tar helg senare idag - trevlig helg. Till er andra - lika så! 
 
Agapi, E. 
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0