UPPDATE:

2014-05-18 • 08:48:47
Redan tillbaka, hade så svårt att hålla mig härifrån helt plötsligt. Skämt åsido. Sanningen är den att planerna läggs om. Pw:n står fortfarande kvar på schemat, men det där med starndhäng är ett minne blott. Anledningen till detta är att under tiden jag taggade och förberedde mig, så var jag lyckligt ovetande om att ett mulet väder drog in över ön. Eller ska jag säga olyckligt ovetande kanske? Nja, visserligen med en nypa tur också. Det hade ju heller inte varit kul att dyka upp på beachen, redo att jobba på brännan och sedan se den blåa himmlen sakta förvandlas till ett grått dis. Ja ja, redo för pw är jag i alla fall, så får vi se vad dagen har att erbjuda därefter! 

Agapi, E.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0