BUSY DOIN' NOTHIN'

2014-05-24 • 10:18:32
Godmorgon på er. Jag har varit vaken sedan cirka en timme tillbaka nu. Dock vaknade jag redan halv åtta första gången, men tyckte allt att jag kunde unna mig lite mer sömn och somnade om. Jag ligger fortfarande kvar i sängen och myser i världens bästa pyjamasshorts från David & Goliath med sushiprint! Ska snart försöka resa på mig för att ta mig ner till affären för lite frukostshopping. 

Nu när jag väl har tid till att ta vara på dagen, vet jag inte vad jag vill göra. Ska ta en liten runda på stan i alla fall! Kanske blir det även lite solande idag, dock överväger jag att ta mig ner till Nea Xora Beach för att få känna sand mellan tårna och lite saltstänk. Får se vad jag bestämmer mig för efter frukosten helt enkelt.

Hoppas ni får en härlig start på lördagen och att ni inte vaknar allför bakis, haha.

Agapi, E. 




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0