SOMMAREN ÄR HÄR!

2014-03-18 • 15:18:27
Så, min utlovade bildbomb dök aldrig upp. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag var helt jäkla död efter sömnlöshet och fick helt enkelt dra till med en siesta. Jag gick och satte mig på Starbucks för att ringa över wifi, fixa bilderna etc, men jag var gång på gång nära att somna och var till slut tvungen att ta mig hem, innan jag somnade i soffan på Starbucks. Väl hemma väntade min efterlängtade siesta... vilket visade sig vara värre än befarat. Jag kan INTE sova på dagtid när det är ljust ute och tog lång tid innan jag klarade av att sluta mina ögonlock. Hur som helst så ska jag se till att fixa den utlovade bildbomben så fort jag får tid, men just nu använder jag mig av mobilens 3g-nät, så det vår vänta tills jag har wifi!

I skrivande stund ligger jag iförd bikini och svettas på min takterrass till ljudet av min grekiska lista på Spotify. Vi har tjugoen grader i skuggan idag och här uppe på taket vågar jag svära på att jag har minst en fem grader till. Dessutom står luften näst intill stilla, så blundar jag riktigt hårt så kan jag föreställa mig själv liggandes på en strand på en het sommardag. Hur jäkla underbart som helst! Till sällskap har jag (eller rättare sagt hade då de båda nått sitt slut) en frapé och en smoothie. Tanken är väl att kila ner till min affär inom kort för att handla upp sig på lite mat, men det kommer bli svårt att slita sig från denna position vill jag lova. 

Ska vända på mig nu och njuta det sista, men jag lovar att höra av mig senare och förhoppningsvis i ackompanjemang av en bildbomb! Ta hand om er så länge så hörs vi.

Agapi, E. 

 


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0