ICE BABY ICE

2014-06-11 • 14:39:18
Tjabba, tjena, hallå. Den senaste tiden har gått i ett och Malin som skulle åkt hem igår är fortfarande här. Ja, hon missade sitt flyg, haha. Hur som så flyter dagarna bara på alldeles för fort. 

Just i detta nu sitter jag och Malin på Starbucks uteservering, dricker islatte och tittar på folk. Mario kommer strax tillbaka med sina vänner för att komma och hänga lite, innan det är daga för mig att gå hem och göra mig redo för jobb. Jag hoppas även att mina kära pojkvän skulle kunna avvara mig lite tid idag, trots att han har sina vänner här ifrån Libanon. Jag är lite av andra prioritering just nu.. Tur att Malin är här i alla fall!

Nej, vi ska mysa vidare här i våra dryga trettio grader innan det är dags att gå. Vi får se vad kvällen har att erbjuda! Ta hand om er.

Agapi, E.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0