ut med det gamla, in med det nya

2014-07-15 • 14:25:53
Lite förändringar sker just nu på bloggen och allt är långt ifrån klart, så säg till om något ser konstigt ut eller inte fungerar som det ska. Vet inte ens om jag är nöjd med de ändringar som hittills har gjorts, så kanske kommer detta att bytas ut igen. Headern till exempel är av usel kvalité, men jag tänkte att det kanske var roligare med något som förknippas mer med mitt liv på Kreta, än min stora passion för "Less is more" och vitt vitt vitt.

Jag sitter just nu på Café Théa (igen) och pillar med stilmallen och dess alla HTML-koder. Långt ifrån proffs vad gäller kodmallar, men ganska roligt är det faktiskt att ändra och testa sig fram. Ska försöka se till att redigera lite bilder från den senaste tiden och leverera en bildbomb, i brist på den dåliga uppdateringen den senaste veckan. Om det hinner bli klart nu innan jag måste gå, eller om det får vänta tills efter jobbet, vet jag inte, men jag ska försöka hinna med innan.

Hörs senare,
Agapi, E.
 
Min utsikt just nu
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0