UNDER STJÄRNHIMLEN

2014-07-15 • 00:38:00
Just nu sitter jag ute på terrassen under stjärnorna. Det blåser en del, så jag ska alldeles strax gå in och krypa ner under täcket. Klockan börjar redan närma sig två och jag som ville somna tidigt idag. Visserligen brukar det bli ännu senare, så inte hänger jag läpp för det.

Jag har egentligen inte så mycket att säga i nuläget, vi hade en otroligt stressig, men bra, dag på jobbet. Ett mycket missnöjt sällskap, men också mycket på grund av deras eget fel. Hade folk bara varit duktiga på att påpeka eventuella missnöjen och kritik i tid, så har vi också alla förutsättningar att ställa allt till rätta innan det uppstår till ett stort problem. Sedan kan man också se det som så att om vi har en missnöjd gäst, utifrån de drygt trehundra nöjda vi har på en kväll, så kan vi nog vara ganska nöjda med vår prestation. Inte sant?

Imorgon hoppas jag att jag kan vakna upp hyfsat tidigt efter en god natts sömn (då jag sovit dåligt/oroligt det senaste) och kan ta vara på dagen. Jag vill bland annat få fixat lite förändringar här, men också städa och fixa lite i hemmet. Måste verkligen komma iväg och tvätta någon dag också!
 
Godnatt på er allihop så hörs vi mer imorgon!
Agapi, E.

 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0