SUNNY SUNDAY

2014-07-27 • 15:26:53
Puh. 38'c i skuggan idag gör att alla smiter undan solen så gott vi bara kan. Själv sov jag bort det mesta av dagen, då jag hade svårt att somna, förrens sent i morse. Jag packade hur som med mig datorn och tog skydd på Starbucks övervåning. Här uppe går a/c:n så att man nästan fryser.. vilket i och för sig inte alls är särskilt bra.

Det är redan dags att sakta ta sig hemåt igen för att göra sig i ordning för jobb. De senaste dagarna har varit helt upp- och nervända. Gatorna är känns tomma på folk och dem som är ute är som zombies i värmen. Vet inte vad som skett. Jag hoppas på en bättre dag idag, då jag gärna vill få vara med nere i serveringen och hjälpa till. Det är så himla mycket roligare och tiden flyter på så himla mycket snabbare.

Igår var tanken att följa med ut en stund, då Jonathan spenderade sin sista kväll här igår, men var så trött och saknade rätt "mood" för att klara av en utgång, så jag tog mig hem direkt efter. I fredags däremot så skulle jag och Malin bara gå ut för ett glas.. vilket som vanligt resulterade i en utgång, men ack så kul vi hade. Självfallet, som så många gånger förr när jag och Malin är ute, så hamnade vi till slut på Mylos. Jag hade jättekul och som jag hade längtat efter lite grekisk musik och härliga greker.

Ikväll kommer Vegas till Ammos kai Ilios och jag dör på att jag inte kan få ledigt. Däremot har jag och Malin sagt att vi på onsdag ska försöka få sluta en timme tidigare då Mixalis Hatzigiannis också kommer till Ammos. Han börjar klockan nio, så planen är att få sluta nio och därefter snabbt som attan springa hem till Malin för ombyte och sedan skynda oss bort till Ammos. Kommer bli grymt!

Nu får jag springa hem och göra mig i ordning,
Agapi, E.

 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0