STARBUCKS IS MY LIVING ROOM

2014-01-07 • 14:30:09
Åter tillbaka i mitt vardagsrum (Starbucks övervåning) och åter tillbaka här på bloggen. Blir allt sämre och sämre på att uppdatera, men det känns som någon typ av mellanperiod här just nu och även i mitt liv. Aldrig tidigare har sommaren varit så efterlängtad!
 
Hur som, har tyvärr inget spännande att berätta. Påbörjar idag en egen version av Detox. Inte fullt så seriös, men känner att jag behöver rensa min kropp en aning, så blir flytande föda de närmsta dagarna och därefter ska det banne mig tas tag i ätandet. Måste få ordning på mina rutiner, så kör en "fyra-dagars-diet" efter detta och därefter är tanken att bli bättre på vad jag äter (och kanske framför allt - vad jag INTE äter). Inte konstigt att ens kropp protesterar med tanke på den livsstil jag har i nuläget.
 
Nu bär det av till affären snabbt och klockan fem väntar jobb, så hem emellan och göra sig i ordning med andra ord! Solen kikade just fram efter den regnberikade förmiddagen och i nuläget är här en dryga femton grader, inte helt fel kanske, men värmen är mer än välkommen tillbaka nu.
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0