SAY SOMETHING, I'M GIVING UP ON YOU

2014-01-12 • 21:23:12
Återigen så otroligt dålig uppdatering från min sida. Dagarna bara går och som jag sagt förut så känns allt som en mellan-period då ingenting händer. I get mer än jobb och sömn i alla fall. Jag önskar så att jag kunde resa mig och gå härifrån just nu. Denna dag har jag verkligen noll ork eller motivation heller för den delen. Jag tror jag behöver att sommaren kommer så att det händer mer, för det är då det känns som att tiden går så himla mycket fortare. Nu känns allt bara... blaha.
 
Jobbar fortfarande på att vända tillbaka dygnet, vilket går.. sådär. det känns som att om jag bara får bättre rutiner, så skulle jag må bättre både psykiskt och fysiskt. Ja ja, det kommer väl. 
 
Längtar så på att få röra mig härifrån. Som det ser ut nu känner jag mig mest deprimerad. Kanske mest för att jag vet att jag egentligen borde vara så lycklig och vet hur mycket jag uppskattar att få vara här. Ska se om jag inte kan unna mig en weekend för mig själv framöver. Bara för att göra något, se något nytt och möta nya ansikten. Drömmar, tankar, men varför inte sätta det som ett mål? 
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0