LILLÖRDAG

2014-01-08 • 23:30:01
Det började bra tidigare ikväll och jag vågade nästan tro på en hyfsad lillördag.. men ack så fel jag skukle komma att ha. Klockan har just passerat tolv, men vi gör inget annat än att ha våra näsor ner i mobilen och ber för att klockan ska slå två. Det kan verkligen vara så oerhört tråkigt att göra ingenting!
 
Mina dagar bestående av flytande föda har gått som på räls, bättre än väntat faktiskt! Inte för att jag i och för sig varit duktig på att få i mig vad man behöver kanske. Fast det var väl lite det som var tanken. Jag har har inte känt någon större hunger, åtminstone ingen som inte gått att hämma med dryck. Ser dock fram emot att få äta lite mer riktigt imorgon! Tanken är också att ta sig bort till Agii Apostoloi för "storhandling". Återkommer med resultat!
 
Ska fortsätta att hänga på Facebook och hoppas att tiden går framåt nu. Bjuder på en vacker himmel från tidigare idag. 
 
Agapi, E.
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0