BACKPACKER

2014-12-17 • 15:50:36
Emma elva år är tillbaka.
Här är trenden att ha ryggsäck inte ens en trend - det är bara något alla har. Jag har aldrig varit mycket för det där med ryggsäck. Nog att det är praktiskt och så vidare, men jag förknippar det mest med 'Eastpacks' ryggsäckar som fanns i diverse färger, som alla barnen hade och som alla skrev på. Då var man som coolast
 
Nej, inte ens när trenden drog förbi med de aningen uppimpade versionerna av de traditionella ryggsäckarna var inne, kom jag att fastna för dem. Men nu. Sådär drygt tio år senare är jag återigen ägare till en ryggsäck och jag älskar den. Nog för att det inte är en utsliten Eastpack, fylld med väl valda ord, namn och allt var man nu skrev, men cool, det är den. Det blev givetvis en mer uppimpad och trendigare version. Svart läderimitation och nitar. Nu känner man sig så himla tuff igen!
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0