BERG-OCH-DALBANA

2014-08-14 • 11:15:46
Hej allihopa. Förlåt för min frånvaro. Det började med en rejäl dip och en minst sagt turbulent period, som sedan lyckligtvis räddades i tid, men därefter väntade en rejäl förkyldning som fått min vardag ur balans. Uppdateringen nu får bli kort. Gick till Starbucks, men tänkte inte på den Polarkyla som råder här.. deras air condition är något förjävlig rent ut sagt. Går alltid härifrån med kalla fötter.. så kanske inte det bästa när man redan är sjuk!

Ville mest visa livstecken och säga att jag återkommer angående juicetoxen och tillvägagångssätt (om ni inte helt hade glömt bort den). Nu får jag springa iväg här innan jag förvandlas till en isbit!

Agapi, E.

Comments
Postat av: Klara

EMMA! Var håller du hus? Jag saknar dig och vågar säga att det är föer som gör, kom tillbaka och gör oss avis till tusen! Hoppas allt är bra!! Kram :)

2014-08-27 • 16:47:06

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0