PISO AN GYRISA TO XRONO

2013-10-15 • 20:21:02
Nu var det länge, länge sedan jag bloggade. Jag la verkligen ner det helt den här gången. Sanningen är att det är under denna perioden som jag har varit i störst behov av att skriva av mig. Trots detta faktum, så har det inte hänt. Men efter många om och men så har jag beslutat mig för att ta tag i det igen!
 
Jag har så extremt mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja - jag har hur som haft (och har!) en helt fantastisk sommar. Kanske den bästa hittills! Jag har fått så otroligt mycket nya vänner och även kommit, sådana som jag kanske inte innan har stått så nära, mycket närmare! Jag har även haft många motgångar, men jag antar att det är något som man måste ha för att även få medgångar. I det stora hela är jag så jävla nöjd med min sommar och med mig själv. Jag har växt så jäkla mycket starkare, vilket jag kanske insett som bäst nu när jag har mina föräldrar här på besök.
 
Jag kommer mest troligt komma att berätta om min sommar och saker jag har gått igenom, men för nu får det räcka med den närmsta tiden. I detta nu sitter jag på jobbet, ett jobb där jag började för lite drygt 2 veckor sedan - baren Klik nere i Hamnen. Jag trivs hur bra som helst, cheferna och tjejerna är hur sköna som helst. I nuläget är det väldigt lugnt då det fortfarande är tidigt på kvällen, därav varför jag har tid till bloggande på arbetstid. 
 
Idag har jag blivit med egen lägenhet, vilket känns hur bra som helst! Jag blev från början lovad en lägenhet, men som ägaren sedan ångrade sig över att hyra ut. Så fram tills nu har min sovplats varit en soffa i tjejernas lägenhet, så det ska bli underbart att få en egen lägenhet och lite egentid.
 
Nu börjar det sakta men säkert fyllas på med folk, så uppdateringen avslutas för tillfället, men när jag kommer tillbaka, lovar jag att ha mer tid! Kul att se att det faktiskt varit inne folk här, trots min långa paus!
 
Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0