I BE ON THAT

2013-11-08 • 17:29:57
Det är låten som spelas för tillfället på jobbet. Står just nu lutad över bardisken och dricker min frappé. Inget folk än så länge, men vad gör det. Har världens bästa tjejer till sällskap och en chef som för jämnan ser arg ut, men är världens nallebjörn med minst liga störd humor som jag själv. Det känns som att det kan bli en bra dag idag, eller så är jag bara väldigt taggad och på bra humör. Kanske både och om jag har tur! 
 
Körde risoni-wok innan jobbet och rödvin för att komma i stämning. Mina tjejer tyckte jag såg ut att må bättre ut, så är tacksam över att se jäkligt bra ut idag (och kanske även vara på bättringsvägen!) Det skulle även kunna bero på att det är fredag och jag bara är på väldigt bra humör! Ska se om min kära Sanna vill kika runt lite ute ikväll, känner inte för att deicka för mycket, men kan vad kul att kika runt ändå!
 
Hörs senare kanske,
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0