GOD BLESS MY BRITTISH MATES

2013-11-28 • 12:35:34
Idag är dagen då mina älskade britter kommer tillbaka till oss. Lyckan är större än ord kan beskriva. När jag började detta jobb var detta de absolut första gästerna jag hade och vi kom varann så nära. De kom att bli mitt första intryck av jobbet och efter att de åkt, så var det inte alls detsamma, trots att jag nu har mina favoriter givetvis, men någon typ av förkärlek kommer jag alltid ha till dessa pojkar! 
 
Just nu sitter jag på Dekatria med alla pensionärer, lyssnar på Guillaume Grand och har  druckit grönt te tillsammans med en baguette med feta och olivröra. Jag kommer nog aldrig att förstå mig på det här med att man alltid får pommes frites eller chips till allting, men jag antar att det är något man bara får försöka vänja sig vid. Man måste ju faktiskt inte äta dem! 
 
Det är bara att förbereda sig på en lång kväll och bunkra upp med något att äta under kvällen. Jag börjar redan vid tre och antar att vi stänger ungefär detsamma, men mer pengar i plånboken och roliga dagar, så jag ska då inte klaga! 
 
Hoppas ni har haft och kommer ha en fortsatt trevlig torsdag.
Agapi, E.
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0