ALONE ISN'T LONELY

2013-11-01 • 16:37:07
Sedär ja! Det blev ett litet uppehåll igen minsann. Inte helt oväntat eller? Haha, nej, men saken är den att jag har velat, men inte riktigt haft den tid som jag önskat. Varje dag ägnas åt att sova, handla äta och sedan pallra sig iväg till jobbet. Innan har jag alltid haft tid i början av mitt arbetspass, men nu har vi alltid haft folk från start, vilket gör att jag såklart inte kan sätta mig ner med in mobil och blogga. 
 
Nu sitter jag på Dekatria som är ett av Xanias mysigaste (enligt mig) cafeer. I nuläget skulle jag kunna säga att det är så gott som mitt cafe, då jag för tillfället är den enda gästen här. Jag gillar att sitta i min egna värld på cafeer, något som inte alls är särskilt ovanligt i Sverige, medan är otroligt ovanligt här. Alla tittar snett på mig, men det är helt okej, haha. 
 
Planerar att bli kvar här ett tag till innan det är dags att gå hem och "förfesta" lite innan jobbet, haha. Man måste ju komma i stämning! Lite så vi jobbar här nere i alla fall. 
 
Lovar att bli bättre med uppdateringen, ska försöka komma iväg till caféer mer dagligen, så jag kan stjäla wifi. Ta hand om er och sprid glädje, lycka och kärlek.
 
Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0