YOU MAKE IT FEEL LIKE HOME

2013-03-17 • 23:10:05

Så! Jag lovade ett inlägg och så blir det också för en gångs skull. Jag hade hur som helst en bra helg - i fredags jobbade jag över lite och fick stänga caféet och därefter åkte jag ut till Kålltorp och Never Die Tattoo. Franco som är den jag har haft mailkontakt med var naturligtvis inte där, men de andra var minst lika sköna som Franco hade varit och några kände jag igen sedan mässan Tattoo Expo i Eriksbergshallen för ett par år sedan, bl.a Demon som kommer bli den som överför min skiss till min arm fast med en lite mer oldschool touch! Fick tid till den 10 april och ser fram emot det något enormt.

Igår gjorde jag nästan ingenting. Promenad, handlade och påbörjade bakning - för idag hade jag Afternoon Tea här. Det bjöds på scones, citronbiskvier och minicupcakes. Var även ambitiös nog att baka både scones och muffins anpassad till Jonas som är vegan. Tråkigt nog fick jag reda på att han skulle med en timme innan de kom förbi, så därför blev bakverket halvhjärtat och lite man-tager-vad-man-haver, men alla verkade glada och nöjda ändå och vi hade jättemysigt faktiskt. Vi avrundade med en promenad i det kalla, men ack så fina vädret!

Nu ligger jag i sängen och ska försöka somna, vilket väl i och för sig inte ska bli så svårt då jag är supertrött! Hoppas på vidare motivation till att uppdatera bättre här. Godnatt, Good night, Καλήνυχτα!

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0