SOUL MEETS BODY

2013-01-10 • 17:58:00
Hej fina ni, träningen imorse gick oväntat bra! Något annat jag inte hade väntat mig var att det var sjukt mycket människor där så tidigt på morgonen. Det var till och med mer än igår kväll när jag var där! Jag startade med 30 cardio på crosstrainer, sedan styrka, squats och lite stretch innan jag körde yttligare 15-20 cardio på crosstrainern. Blev ett pass på cirka 1 timme och 40 minuter och det var otroligt härligt att börja dagen med att ligga på cirka -800kcal. Absolut något jag kan tänka mig att göra igen, men kanske inte lika tidigt, haha.
 
När jag kom hem blev det frukost bestående av knäcke med egen tonfiskröra och avocado, ägg och smoothie. Därefter hade jag också tänkt att slänga iväg ett inlägg, men tröttheten tog över och jag hamnade framför tvn, där jag också till slut somnade och fick 2-3 timmars sömn. Inte vad jag hade planerat, men jag tror det behövdes och jag är fortfarande lite trött, så förhoppningsvis kan jag somna tidigare ikväll. Ska försöka se till att komma iväg lite tidigare till gymmet ikväll, eftersom jag alltid har svårt att varva ner efter att jag har tränat. 
 
Mycket mer har tråkigt nog inte hänt idag. Tänkte ta mig en powerwalk med hunden, om han hinner med! haha. Vi får se, annars håller jag mig till kvällspasset. Juste! Haha, hade nästan glömt! Jag la upp en bild på Instagram idag om att jag skulle göra 5 squats för varje like jag fick och i nuläget har jag 225 stycken som väntar på mig. Misstänker ett jobbigt kvällspass och en morgondag fylld av träningsvärk. Vill ni ge mig extra, så in och gilla! Vad har ni haft för er idag?
 
Agapi, E.
 

Comments
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- tack fina du!! <3
absolut , jag ska läsa ditt inlägg!

Svar: Tusen tack! <3
Emma von D

2013-01-10 • 18:44:16 / URL: http://tjejenida.blogg.se
Postat av: Linnéa

Den rumpan vill jag ha <3

Svar: Gud ja! Då hade jag alltid gått i bikini! haha :D
Emma von D

2013-01-10 • 19:31:39 / URL: http://linnealiebig.blogg.se

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0