MORGONSTUND HAR GULD I MUND

2013-01-24 • 05:12:02

Godmorgon på er. Jag sitter (som vanligt numera) på tåget på väg in till stan för att jobba. Jag somnade så fort jag kom hem från jobbet igår och vaknade utvilad vid tvåtiden någon gång. Så himla skönt när man kan vakna av sig själv, i god tid och ändå känna att man har sovit klart!

I och med att jag somnade så tidigt igår så missade jag allt vad middag innebär, haha, så när jag vaknade var jag lite småhungrig faktiskt och efter att ha legat kvar i sängen cirka en timme så gick jag upp och bakade scones. Sedan hade jag och mamma en lugn och mysig frukost, vilket man minst sagt förtjänar när man går upp så här tidigt!

Igår fick jag även goda nyheter - går nämligen upp och jobbar heltid fr o m måndag! Hur gött som helst med tanke på att jag vill ha en okej buffert tills jag ska tillbaka till Grekland. Så nu är jag riktigt glad!

Hoppas ni får en fin dag allihop!
Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0