ΑΝ ΕΧΩ ΑΓΑΠΗ

2013-02-18 • 18:30:39

Καλησπέρα σε όλους! (Godkväll allihopa) Jag sitter här på pendeln på väg hem efter en ganska lång dag. Jag har just vinkat av Johanna efter en lång och mysig fika i Haga. Vi delade många skratt och tårar (av lycka givetvis) och pratade minnen i från våran MINST sagt galna sommar. Jag längtar nu ännu mer, men nu mer med lycka. Det känns på riktigt och jag försöker att längta istället för att sakna. Nu sitter jag här med ett litet leende på läpparna och mår ganska bra ändå.

Känner att jag egentligen helst hade behövt gå och lägga mig i tid, men träningen är trots allt ganska efterlängtad. Vi får se hur jag känner när jag kommer hem. Jag behöver helt klart pushas idag!

Jag har inte oändligt mycket batteri just nu, vilket gör att jag väljer att prioritera de få stackars procenten till musik för att få tiden att gå snabbare. Hoppas alla har haft en bra dag! Hörs senare (hoppas jag!)

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0