ÅRETS FÖRSTA SNÖ HÄR PÅ KRETA

2013-12-09 • 14:55:23
Snön kom redan för några dagar sedan, men ändå - vita berg har vi åtminstone äntligen fått! Det känns lite mysko, men ändå ganska behagligt att kunna vandra runt här nere i staden, under en klarblå himmel och med 16°C, samtidigt som du kan titta på de snötäckta bergen. Jag måste se till att kunna ta mig upp dit någon dag framöver!
 
Idag börjar jag återigen fem och jag hoppas innerligt att vi har mer att göra idag än igår, för det var inte mycket att göra igår. Efter jobbet gick vi i alla fall och tog en öl på Avalon. Alla utom jag var kalasfulla, men alla hade vi lika roligt. Jag tackade dock för mig när sällskapet rörde sig vidare mot My och fick till och med skjuts hem, då jag absolut inte får gå till mitt ghettoområde själv mitt i natten. Älskar mina vänner! 
 
Strax tid för att åter röra sig hemåt för dusch innan jobbet. Misstänker att jag kan få tid till mer uppdatering senare, bara lusten finns där också!
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0