WHAT WE DREAM IS ALL THAT'S MATTERS

2012-10-13 • 23:07:37
Nu har jag suttit och pillat med diverse saker här vid datorn - Bloglovin', Bloggerfy osch lite annat. Gjorde mig en egen Bloglovinikon som jag trivs bra med. Fin i all sin enkelhet! Kände inte för att ha en utav de som finns att välja bland på deras egen hemsida, men det var ju inte så himla krångligt att lägga in en egendesignad bild faktiskt! Visar resultatet här nedan [vilket ni i och för sig alltid kommer kunna se i menyn här till höger, haha] och ni får ju självklart väldigt gärna gå in och följa mig. Hojta gärna till om ni tycker att jag ska följa er på bloglovin!


Du kan klicka på bilden för att komma till min Bloglovin'.


Okej, nu har jag spenderat alldeles för mycket tid framför datorn [för ikväll i alla fall] och tänkte ta en promenad med hunden min. Sedan får det nog bli en varm dusch, med tanke på hur kallt det är ute.. och kanske för att jag också behöver en, haha! Sedan ska jag försöka somna tidigt ikväll är tanken, så får nog bli något [läs några!] avsnitt av Gossip Girl i sängen. Imorogn vill jag verkligen ta vara på dagen och utnyttja den till fullo. Ska se om jag kan få med mig mamma ner på stan en stund, fika och lite sådant. Sedan har jag tänkt att jag ska försöka lägga upp gårdagens recept av gulasch som jag gärna vill dela med mig utav, då den blev så himla god! En viktig punkt på morgondagens schema är träning och framför allt sola! Usch, börjar verkligen tappa all min Greklands färg, så den behöver verkligen bättras på en aning - vill inte bli lika blek som jag var innan, med tanke på att det bara är lite drygt ett halvår kvar till jag återvänder till Kreta. Åhh, jag längtar!

Som sagt, nu blir det en promenad. Mamma vill säkert följa med och det kan hon väl få. Hoppas alla har en jättebra lördag. Drick inte för mycket, det står er bara dyrt imorgon, haha!

Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0