SHOP 'TIL YOU DROP

2012-10-26 • 15:17:25
 
Åhh, nu har jag inhandlat allt jag "behöver", sen att det fanns en miljon andra saker jag ville ha, ska vi inte tala om. Ibland önskar man att man bara fick plocka med sig allt snyggt man såg! Jag är i alla fall nöjd med det jag fick med mig [och det är väl trots allt huvudsaken]. Blev ett par skor, en peplumtopp, en "jacka" och lite annat. Kan ta lite bilder när jag kommer hem! 
 
Nu sitter jag på en bänk inne i Centralen och snor lite (gratis-)wi-fi från Espresso House och tog tillfället i akt att uppdatera lite här. Käckt vad?! Är verkligen helt slut, haha, hur man nu kan bli det på några timmars shoppande. Visserligen får jag panik när det är en miljon människor som går i -25 km/h, stannar mitt en smal passage, pratar om oväsentliga saker osv. Jag borde nog bo mitt ute i skogen och beställa kläder via nätet, haha! Nej, men jag har haft kul och mamma var gullig och bjöd på lunch och kaffe, sådant tackar man inte nej till! 
 
[Okej, nu fuckade texten upp sig, men fixar det sen om jag har tid och lust]
 
Ikväll ska jag till Chez med fina vänner, då vi ska fira Joel som fyller år. Ska bli superkul att se alla igen, inte minst Johanna och Madde som jag saknar så! Imorgon är det också festligheter som står på schemat, Isabell fyller nämligen också år och hon ska firas med tjejmiddag och därefter utgång här i Göteborg. Så den här helgen vigs helt och hållet till festa de, haha. Tänker [nog] dock ta det hyfsat lugnt, inte sugen på att bli särskilt full, utan vill mest träffa mina vänner. 
 
Jag har ju ännu inte visat mitt hår här, har ingen kanonbra bild, men en halvdan får duga så länge. Hörs eventuellt senare, annars önskar jag alla en superbra fredag redan nu!
 
Agapi, E.
 
 
 
Ikväll

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0