Η ΖOΗ

2012-10-24 • 18:26:24
Måste berätta en otroligt rolig sak (tycker jag). Jag såg i förr går att Demy hade släppt en ny låt - H zwh [i zoi] och jag föll pladask för denna låt. problemet var att låten inte har släppts mer än till radiostationer, youtube och liknande än, så jag visste inte hur jag skulle kunna lyssna på denna underbara låt så mycket som jag önskade. Sedan kom jag på att min favoritmusik-app - World Wide Greek kanske hade släppt den, men det hade de såklart inte! Jag var så då så desperat att jag skickade feedback till WWG och frågade om de skulle få in låten inom en snar framtid och fick då svaret att de håller på och granskar allt, men att det skulle dröja ett tag till. Däremot var denna hjälpsamma grek så underbar att han skickade med låten som MP3-fil till mig!!!! Alltså hur snällt?! Den har liksom inte släppts ordentligt än. Ibland gör verkligen vissa människor andras dagar så himla myckt bättre. Evigt tacksam! Och ja, ni kan ju gissa vilken låt som går på repeat hos mig nu, haha.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0