I MITT VITA LANDSKAP

2012-10-25 • 01:03:00
 Nej, det har inte kommit någon snö, men jag ligger nedbäddad i min säng som innehåller fyra nyanser av vitt, likaså hela rummet. Jag har tänt ljus och har planerat att se ett, möjligtvis två (troligtvis fem) avsnitt av Gossip Girl innan jag somnar, så mysfaktorn är hög här inne! Det är jag dock värd tycker jag. Jag trotsade nämligen min förkylning och kom iväg till Sportlife och sprang en mil på bandet, riktigt härligt. Det som jag dock är allra mest lycklig över är att jag unnade mig lite solarietid och nu återfått lite av min förlorade bränna. Imorgon (idag) trillar lönen in och eftersom jag får så jäkla ont i fötterna av mina nuvarande träningsskor, så överväger jag om jag ska unna mig ett par nya skor. Jag vet precis vilka jag vill ha, så jag funderar på att åka och kika på dessa imorgon. Förhoppningsvis är de lika sköna som de är snygga!
 
Jag har även två födelsedagsbarn att fira denna helgen - Joel på fredag och Isabell på lördag. Det ska bli kul att catcha up med gamla klasskompisar och vänner jag inte sett på länge heller för den delen. Men som sagt, vill försöka somna hyfsat okej idag. Har haft dålig rytm och somnat på morgonen det senaste, inte alls så kul! Vi hörs imorgon så får vi se om det blir stan eller vad som händer, godnatt!
 
Agapi, E.
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0