FALSE ALARM

2012-10-16 • 15:37:00
Rubriken säger väl allt - det var inte min iPhone som hade kommit, utan tillbehören, så nu tänkte jag stänga in mig och gråta lite.. skämt åsido! haha. Lyckligtvis så är jag inte riktigt så desperat, men som sagt, ja, det hade varit trevligt med EN telefon där jag kunde ringa, sms, internet och allt det där. Just nu har jag inte det, men för att se det från den ljusa sidan - skydden kom först! Vilket jag hoppades på ifrån början, då jag inte vill skada telefonen det första jag gör. Så inte ska jag hänga läpp, trots att det såklart hade varit trevligt att ha den, men den kommer förhoppningsvis i veckan. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. eller?
 
Nej, nu ska jag fortsätta med brödbaket. Hörs senare!
 
Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0