DOING IT WRONG

2012-10-19 • 20:49:07
Fortfarande sjuk så denna fredagen blir en mycket lugn kväll för min del. Jag har tyvärr inget roligt att skriva om, eftersom jag inte gjort något speciellt, mest legat i sängen och tittat på Gossip Girl. Inte mig något emot, då jag älskar Gossip Girl, men hade inte skadat att vara pigg och kunnat varit ute lite. Fast det är klart, vem vill vara ute i det här skitvädret? Bara regn och rusk, precis som det brukar vara i Sverige den här årstiden. Nej, längtan efter våren och sommaren då jag återigen styr min kos mot Kreta igen, är enorm! Hade gjort vad som helst för att kunna åka ner nu.

En grej måste jag faktiskt ta upp, mest för att det är något som legat och gnagt länge nog nu. Ända sedan det blev "populärt" bland tjejer att göra "duckface-poser" på alla sina bilder så har jag ärligt talat fått höra massa skit om mina läppar. Alltså ursäkta att jag inte behöver puta med mina läppar eller fylla de med botox för att någon trend säger att det är inne. Jag är född med mina läppar, när jag var yngre skämdes jag jättemycket över de, men idag älskar jag dem! Men allvarligt talat, att behöva höra kommertarer om att man putar med ens läppar när man bara ler känns... konstigt? Och nu även irriterande. Det hade varit en annan sak om någon hade klankat ner på mina tuttar, som jag vet inte är några jag har att visa upp, men inte fan sitter jag och trycker upp de jag har till hakan eller fyller upp de med silikon eller saltlösning eller liknande. Alla är vi olika och sluta klanka ner på varandra bara för att ni är osäkra över er själv. Jag har världens sämsta självförtroende, men jag skulle ALDRIG skriva elaka kommentarer eller säga något om någons utseende bara för att själv känna mig bättre. Sjuka värld..

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, låta min sallad med färska räkor smälta och försöka hitta någon trevlig film eller något att titta på. Hoppas alla får en underbar fredag oavsett vad ni hittar på.

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0