DET PERFEKTA SKALET

2012-10-13 • 19:19:34


Jag har länge letat efter ett perfekt skal till min iPhone och efter att jag såg Travis McCoy's [från Gym Class Hero] skal utav Stitch så blev jag kär. Nu har jag hittat en underbar hemsida med massvis med skal (och även mobiler, tillbehör m.m) till bra priser och dessutom är den svensk! Det känns som att jag aldrig hittar en bra, svensk hemsida när jag ska hitta sådana saker så jag är såklart lycklig över detta! Detta Stitch-skalet är dessutom ännu gulligare och otroligt blingat, haha.

Jag väntar ju på att min iPhone 5 ska dimpa ner i brevlådan och hemsdian har ännu inte släppt iPhone5-skal, så mitt inköp får vänta en liten stund, men jag tycker absolut att ni ska kika in på hemsidan och hitta era favoriter! Klicka på bilden för att komma till Stitch-skalet och alla de andra eller HÄR:
http://www.nymobil.se/stitch-%E2%80%93-gulligt-3dskal-med-strass-f%C3%B6r-iphone-44s-p-2920.html?osCsid=a60e87a4312838c94ea88c384fc99a6b

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0