SICK AND TIRED OF BEING SICK

2012-11-06 • 16:08:00
Geia sou file mou. Anledningen till den låga uppdateringen beror på att min förkylning inte vill ge sig så mitt liv är helt enkelt inte så spännande just nu. Jag går upp [alldeles för sent], äter frukost, bara finns till, tittar på tv, går ut med vovven, lagar mat, tar det lugnt igen och sedan tränar.. Ja, jag vet att detta är en av anledningarna till varför jag inte blir frisk. Man ska inte träna när man är sjuk, men jag tröttnade på att vara sjuk och nu har jag verkligen kommit igång och fått en rutin som jag älskar, så jag vill fan inte ge upp nu. Får försöka knapra tabletter och vitaminer samtidigt I guess.

Som sagt har inte så mycket mer att säga. Mitt liv bara rullar på just nu och jag vill bara få tiden att gå. Jag trvis fortfarande inte här och längtar tills jag kan återvända till mitt öliv. Jag kämpar hur som helst vidare och jag ska försöka se till att bloggen får ett uppsving och att det finns mer att skriva om. Tid har jag ju, frågan är bara om motivationen ligger på bloggen just nu.

Hoppas alla har en go tisdag, här är det grått och hänger regn i luften, usch.

Agapi, E.


Vad tror ni om presidentvalet idag förresten? Här har ni väl min åsikt!




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0