KALIMERA

2012-11-28 • 06:36:09
Pigg vet jag inte om jag är, men inte trött heller så tänkte att det fick lov att bli en liten uppdatering trots allt. Inte för att det finns mycket att säga en morgon som denna. Det är svinkallt och jag sitter tryckt mot elementen på tåget för att hålla värmen. Misstänker att det bara kommer kännas ännu kallare och hemskare sedan när man måste kliva av, men jag är beredd att ta den risken faktiskt. 
 
Caféet idag som sagt. Ska bli riktigt kul faktiskt! Trivs bättre där tror jag och så får man sitt eget annsvar så att säga. Dessa tre dagarna kommer jag gå bredvid Jeanette, om inte någon behövs till serveringen. Det sköna är ju att jag har kassavana och kan mitt kaffe, så mycket mer än rutiner är det inte att lära!
 
Nu ska jag mysa vidare, lyssna på musik och hålla alla tummar i världen för att tåget är i tid så jag hinner med bussen! Känns rätt skönt att se på klockan nu och inse att det är nu jag vanligtvis redan har börjat.
 
Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0